Obchodní podmínky

I.

Objednávky jsou vyřizovány do 7 pracovních dnů.

II.

V případě, že zboží není skladem, vyrozumíme Vás a dohodneme se na dalším postupu.

III.

Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. Smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží a jeho převzetím.

IV.

Prodávající má právo odmítnout objednávku od kupujícího, který neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží v minulosti. Toto právo se vztahuje na zásilky, které se vrátily zpět k prodávajícímu.

V.

Zboží je zasíláno dobírkou nebo standardním balíkem. Doprava za nábytek je účtována dle rozměrů nábytku a ceníků jednotlivých dopravců. Platba internetové objednávky je vždy provedena dobírkou nebo převodem na účet prodávajícího. Ceny poštovného jsou uvedeny v zápatí „Doprava“.

VI.

Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele je uskutečněno písemným zrušením objednávky a to dříve, než obdržel oznámení o odeslání zásilky.

Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.

VII.

Po odsouhlasení obchodních podmínek je zákazník automaticky zařazen do databáze kontaktů. V případě nezájmu o obchodní sdělení je možné se z odběru odhlásit.

 

Provozovatel internetového obchodu:

Šárka Mičková
Nové Město na Moravě

IČ: 65285981
Nejsem plátce DPH.

9 Odpovědi na “Obchodní podmínky”

  1. Richarda Sklenářová 25.10.2013 na 15.39 #

    Dobrý den,
    Nevím, jestli postupuji správně, ale nenašla jsem možnost se registrovat jako nový zákazník. Stránky pouze vyzývají k přihlášení zákazníka.
    Děkuji za odpověď.

    • Šárka Mičková 28.10.2013 na 19.58 #

      Dobrý den, paní Sklenářová, děkuji Vám za upozornění. Zítra vše zařídím se svým programátorem.
      Ještě jednou děkuji, hezký večer, Šárka Mičková.

  2. hladíková 29.10.2013 na 14.10 #

    Dobrý den chtěla bych se zaptat jestli máte kamený obchod?

    • Šárka Mičková 1.11.2013 na 16.29 #

      Dobrý den, paní Hladíková,
      kamenný obchod bohužel nemám, bydlíme v malé vesničce poblíž Nového Města. Nájem, cestování,
      popř. ještě jednu prac. sílu bych díky nízké kupní síle v oblasti neutáhla. Tohle je pro mě zatím jediná cesta.
      Hezký slunečný den, Šárka Mičková

  3. Zuzana Liberdová 19.12.2013 na 20.21 #

    Dobrý den paní Mičková,
    bylo by možno si u vás zboží vyzvednout osobně, ještě před štědrým dnem?
    Děkuji Liberdová

  4. Těžká 27.1.2014 na 19.02 #

    Dobrý den,
    chtěla bych se u Vás registrovat jako nový zákazník, ale nevím jak to udělat, stránka nabízí jen přihlášení. Děkuji Těžká

    • Šárka Mičková 30.1.2014 na 19.23 #

      Dobrý večer paní Těžká,
      doufám, že už jste dostala balíček se zbožím a polštářky se Vám líbí.
      Snažila jsem se Vás sama zaregistrovat, ale po poradě se svou programátorkou jsem se dozvěděla, že to musíte sama
      při případné další objednávce. Po uvedení adresy tam budete mít kolonku ,,přejete se zaregistrovat?,, a tu odfajkujete.
      Děkuji Vám za nápad posílání NOVINEK na mail zákazníkům, doufám, že to nebude nikoho obtěžovat.
      Krásný nadcházející víkend, Šárka Mičková

  5. Marcela Palaščáková 6.10.2014 na 10.18 #

    Dobrý den, po tel. dohodě se na Vás obracím s prosbou o zaslání rozměrů bílé lavice s úložným prostorem a bílé manželské postele, děkuji pěkně a přeji hezký den, Marcela Palaščáková

    • Šárka Mičková 6.10.2014 na 12.25 #

      Dobrý den paní Palaščáková,
      jak už jsme se telefonicky domlouvaly, vše zjistím a lavici vyfotím.
      Hezký den, Šárka Mičková